Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Blijf op de hoogte en volg Emmely

15 Februari 2016 | Australië, Byron Bay

Ik ben gister aangekomen in Byron Bay. Een typisch surfstadje waar je vooral heel veel 'moet' chillen. Het is super makkelijk om nieuwe mensen te ontmoeten en iedereen is super aardig. Ik heb me vanmiddag gemengd bij een groepje die morgen een busje gaan huren om een stukje rond te rijden en ik ga gezellig mee! We gaan naar een paar mooie rieviertjes. Ik heb mijn reis in australie zo goed als uitgestippeld en kwam er achter dat ik best wat tijd over heb aan het eind dus heb besloten om een nog een binnenlandse vlucht te doen naar Melbourne. Ik heb het hier super naar m'n zin en voel me ook helemaal op m'n plek. Ik heb een Engels meisje ontmoet die het zelfde als mij gaat doen en ook in twee maanden. We hebben een paar dingen samen geboekt en het is altijd fijn om iemand te kennen terwijl je aan de andere kant van de wereld zit!

  • 15 Februari 2016 - 11:16

    Marja:

    Hai lieve Emzy, you're doing great!!!!! Wat leuk om te lezen hoe het met je is en wat je allemaal doet. Je schrijft ook lekker. "Ik voel me helemaal op m'n plek" nou, dat heb jij volgens mij overal. Ik ben trots op je.
    En..... had het al eerder gezegd...... GENIET JE VOORAL TE PLETTER..... liefs m

  • 15 Februari 2016 - 15:40

    Monique:

    He Em,

    Wat leuk deze reisverslagen te lezen, Nou ik zie dat jij je helemaal prima vermaakt daar down under.
    Geniet vooral van deze geweldige tijd. Kus Moon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Emmely

Welkom bij mijn verhaal, Hoe dit 'dagboek' precies vorm zal krijgen weet ik nog niet, maar allereerst super leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn verhalen. Op het moment zit ik voor vijf maanden in Stellenbosch dit is in Zuid Afrika, een half uur van Kaapstad vandaan. Gedurende deze periode zal ik stage lopen in Kayamandi dit is de township van Stellenbosch.

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 7187

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2018 - 26 Januari 2019

Stage Zuid-Afrika

08 April 2016 - 07 Mei 2016

Vietnam

07 Februari 2016 - 07 April 2016

Australië

Landen bezocht: