Surfers Paradise, Brisbane & Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu Surfers Paradise, Brisbane & Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu

Surfers Paradise, Brisbane & Noosa

Blijf op de hoogte en volg Emmely

24 Februari 2016 | Australië, Noosa Heads

Er zitten alweer 2 weken op, wat vliegt de tijd hier om zeg! In zo'n korte tijd heb ik al zoveel prachtige dingen gezien. Ik zit nu in de bus onder weg naar Noosa. Hier zal ik ongeveer een weekje zitten omdat vanaf hier mijn boottour van 3 dagen naar fraiser island vertrekt! De afgelopen dagen ben ik in Surfers Paradise en Brisbane geweest. Surfers word ook wel het Miami van Australië genoemd en dat klopte ook wel, het verschil tussen het relaxte byron bay en high class surface was iets te groot. Leuk om de stad gezien te hebben maar zeker nier mijn volk en sfeer. Maar als je dan in brisbane aankomt iedereen super aardig is en je een mooie stad ziet liggen maken die 2 daagjes Surfers Paradise niks meer uit! Het leuke aan zo'n groot land is dat elke stad en elk dorpje zijn eigen indrukwekkende karakter heeft. Omdat het zondag was waren er veel markten te vinden in de stad en in het park. Met mijn fanta en kipbrokjes ben ik in het park gaan zitten waar mensen live muziek aan het maken waren. Er zijn hier in Australië zo zoveel muziekanten met een enorm talent!

Omdat ik even geen WiFi had is dit stukje van 3 dagen geleden. Ik ben inmiddels een paar dagen in het mooie en rustige Noosa. Ik heb gister een prachtige wandeling van 3 uur gemaakt langs de kust en een national park. Het was erg indrukwekkend en niet echt goed in woorden te omschrijven hoe mooi het hier is. Ik ga morgen naar Fraser Island. Mensen die ik spreek zijn er super enthousiast over dus ik ben erg benieuwd en heb er super veel zin in!

  • 24 Februari 2016 - 14:22

    Hennie Goetjes:

    Hi Emmely,
    Wat n verhaal weer, wat jij allemaal beleef, goed dat je er een verslag van maakt, dan kan je thuis alles weer eens opnieuw beleven, ik zie je inderdaad al zitten met n blikje fanta en wat nuggets en je blik in je ogen dat ik dit meemaak , YES, goed dat ik derze droom heb waargemaakt.

    Hier alles zijn gangetje, een paar dagen bij Laura en Tom in Sweden geweest, enige dagen gehad,mooie stad Malmo.

    Ik hoop dat bericht doorkomt, aantal keren geprobeerd, maar lukt niet.

    Dikke kus oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Emmely

Welkom bij mijn verhaal, Hoe dit 'dagboek' precies vorm zal krijgen weet ik nog niet, maar allereerst super leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn verhalen. Op het moment zit ik voor vijf maanden in Stellenbosch dit is in Zuid Afrika, een half uur van Kaapstad vandaan. Gedurende deze periode zal ik stage lopen in Kayamandi dit is de township van Stellenbosch.

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 7166

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2018 - 26 Januari 2019

Stage Zuid-Afrika

08 April 2016 - 07 Mei 2016

Vietnam

07 Februari 2016 - 07 April 2016

Australië

Landen bezocht: