Great Barrier Reef & Cape Tribulation - Reisverslag uit Cairns, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu Great Barrier Reef & Cape Tribulation - Reisverslag uit Cairns, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu

Great Barrier Reef & Cape Tribulation

Blijf op de hoogte en volg Emmely

23 Maart 2016 | Australië, Cairns

Ik heb er weer twee geweldige dagen opzitten. Gister heb ik gesnorkeld in het great barrier reef, hier heb ik de dag van mijn leven gehad. Ik had zelfs zoveel geluk dat ik op 1 meter van een enorme schildpad heb gezwommen. Daarnaast tientallen soorten vissen gezien van klein tot groot en in alle kleuren van de regenboog! Het koraal is prachtig, veel kleuren en verschillende vormen. Super bijzonder om dit van zo dichtbij mee te mogen maken, normaal gesproken zie je dit soort prachtige natuur verschijnselen alleen in een documentaire op national geographic.
Vandaag ben ik naar Cape Tribulation geweest. Dit is de enige plek waar het regenwoud het reef kruist. Je kunt je dus wel bedenken dat het prachtig is om te zien hoe het regenwoud overloopt naar de oceaan! Ik heb twee tochten door het regenwoud gedaan en om af te koelen zijn we vervolgens naar een klein riviertje gegaan met ijskoud water en nee hier stopt het avontuur nog niet! Om de dag af te sluiten zijn we met een bootje een grotere rivier op gegaan om krokodillen te spotten! We hebben er drie gezien en een had kleine baby krokodillen bij haar! Super gaaf !

• 29 Maart 2016 - 11:45

Erica:

Hoi Em
    Wat maak je toch een super reis. Ben jaloers hoor !
    Lees al je verhalen, maar ben er tot nu toe niet toe gekomen om te reageren. Je begrijpt wel waarom. Trouwens bedankt voor je lieve appje. Natuurlijk ook van Jan.
    Nog even en dan op naar vietnam. Spannend.Veel plezier nog en ik kijk uit naar het volgende verslag