Stage Zuid-Afrika - Reisverslagen van Emmely Story - WaarBenJij.nu Stage Zuid-Afrika - Reisverslagen van Emmely Story - WaarBenJij.nu

Stage Zuid-Afrika

Welkom bij mijn verhaal,

Stellenbosch is een relatief kleine stad omgeven met prachtige bergen. Op deze bergen zijn veel wijn boerderijen te vinden, een wijntje is hier dan ook maar 1,70. Aan de rand van Stellenbosch ligt Kayamandi de een na oudste township van Zuid Afrika. Het bijzondere aan deze township is dat deze niet vrijwillig is ontstaan vanuit de locals maar vroeger is opgezet door blanke boeren zodat hun werkers dicht in de buurt van de wijnboerderijen waren. De aankomende vijf maanden zal Kayamandi ook mijn werkplek zijn.

12 September 2018

27 Augustus 2018

Eerste stagedag
Emmely

Welkom bij mijn verhaal, Hoe dit 'dagboek' precies vorm zal krijgen weet ik nog niet, maar allereerst super leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn verhalen. Op het moment zit ik voor vijf maanden in Stellenbosch dit is in Zuid Afrika, een half uur van Kaapstad vandaan. Gedurende deze periode zal ik stage lopen in Kayamandi dit is de township van Stellenbosch.