Arrawarra - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu Arrawarra - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu

Arrawarra

Blijf op de hoogte en volg Emmely

12 Februari 2016 | Australië, Arrawarra

Woensdag 10 feb. Zijn we met een groep vertrokken naar Arrawarra met deze groep zal ik de aankomende week op spot X zitten (een surfcamp) de treinreis duurde 9 uur, best een lange rit als je nog last hebt van de jetlag! Maar als je dan na zo'n lange rit aankomend op een prachtige plek waar de zee je achtertuin is maakt die jetlag niet zoveel meer uit en kom je daar ook prima overheen. We hebben twee keer per dag surfles van 2 uur je kunt je dus voorstellen dat ik behoorlijk last heb van spierpijn! En omdat ik ongeveer heel de dag in het water lig moet ik me goed insmeren met factor 50! Ja mam dat doe ik echt, mijn neus was al na 1 dag verbrand namelijk. De sfeer is heel laid back hier en iedereen gaat een beetje zijn eigen gangetje, dat is iets wat mij heel goed bevalt eigenlijk. Met onze groep hebben we naast het surfen ook al wat leuke tripjes gedaan. We zijn naar een golfbaan geweest waar allemaal kangoeroes zijn. Super leuk om die beesten ook een keer in t echt te zien. Vandaag zijn we wezen kajakken in een prachtige rivier en morgen raften in de wilde zee!

Het plan was om na deze week terug te gaan naar Sydney maar de plannen zijn nu al gewijzigd, dat is heerlijk aan alleen reizen je kunt echt doen wat je zelf wilt! Ik ga na deze week naar Byron Bay ik heb gehoord dat het daar prachtig is dus daar blijf ik ongeveer 5 dagen ik zal jullie in mijn volgende blog vertellen hoe het daar was. Maar om het kort te houden : het is hier geweldig!