Magnetic island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu Magnetic island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu

Magnetic island

Blijf op de hoogte en volg Emmely

13 Maart 2016 | Australië, Magnetic Island

Wat is het fijn om in australie te zijn. Geen bus die voor je neus weg rijd, geen chagrijnige kassieres en niemand die zich druk maakt om de kleinste dingetjes. Ik heb de afgelopen dagen doorgebracht op magnetic island ook wel maggie genoemd. Het eiland is niet erg groot maar wel erg mooi. Ik denk dat dit een plek is waar ik wel zou kunnen wonen. Gister heb ik met een paar meiden een auto gehuurd. We hebben wilde wallabys gevoerd, zijn naar een waterval gegaan en hebben kangaroe gegeten! Vandaag ben ik naar het koala century gegaan. Hier heb ik veel geleerd over de wilde dieren in australie. Ik heb een slang, baby krokodil, vogels, schildpad en koala beetgehouden!

  • 13 Maart 2016 - 10:06

    Hennie:

    Vannacht piep piep, ja hoor mobiel, draai mij even om en denk onze Em heeft weer wat interessants te melden.
    Kon het niet laten dus toch even stiekem kijken, ik was gelijk in het oerwoud van australie, of te wel magnetic ging aan mij voorbij.

    Inmiddels 10.00 zondagochtend en zit met mijn Hollands ontbijtje, en een beginnend zonnetje na een koude nacht, heerlijk na te genieten van jouw belevenis.
    Wat een enige foto's echt iets voor jou met dieren.
    Eenzaam ben je niet zo te zien , leuke meiden en veel plezier.
    Tja Em en daar wonen, ik denk dat een aantal mensen jou behoorlijk zullen missen, of ze gaan allemaal mee, haha
    Ik weet dan wel wat mijn volgend vakantie adres is, of ik geef mij op bij All you need is love.
    Lieverd het aloude liedje, geniet ze.
    Dikke kus oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Magnetic Island

Emmely

Welkom bij mijn verhaal, Hoe dit 'dagboek' precies vorm zal krijgen weet ik nog niet, maar allereerst super leuk dat je nieuwsgierig bent naar mijn verhalen. Op het moment zit ik voor vijf maanden in Stellenbosch dit is in Zuid Afrika, een half uur van Kaapstad vandaan. Gedurende deze periode zal ik stage lopen in Kayamandi dit is de township van Stellenbosch.

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 7172

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2018 - 26 Januari 2019

Stage Zuid-Afrika

08 April 2016 - 07 Mei 2016

Vietnam

07 Februari 2016 - 07 April 2016

Australië

Landen bezocht: