Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu

Cairns

Blijf op de hoogte en volg Emmely

19 Maart 2016 | Australië, Cairns

Ik ben nu 10 dagen in cairns en er zitten alweer 4 dagen op. Het is fijn om even op een plek wat langer te blijven en het is een grote reunie want iedereen die ik de afgelopen ander halve maand heb ontmoet is hier. De stad voelt niet aan als een enorm grote stad. Het heeft veel leuke winkeltjes, marktjes en kleine barretjes. Eergister heb ik st patricksday gevierd met die gekke engelse. Het lijkt een beetje op koningsdag maar dan in het groen, leuk om een keer mee te maken. Vandaag ga ik naar de botanische tuinen. Verder heb ik op de planning raften, snorkelen, rainforest tour en een tour waar we allerlei watervallen gaan bezoeken. Weer veel in het vooruitzicht. Maar wat gaat de tijd snel zeg, nog maar 2 weken in australie! Ik heb onwijs veel zin om Vietnam te ontdekken samen met mijn ouders!

• 19 Maart 2016 - 12:21

Hennie:

Hi emmely,'
    inderdaad wat gaat de tijd snel, vooral met zoveel indrukken.
    Nu dus eindpunt bereikt van je reis australie, maar nog genoeg te beleven.
    Leuk vooruitzicht met ma en pa, bijzonder hoor, op deze wijze met elkaar verder te reizen.
    het zal een totaal andere cultuur zijn waar je in terecht komt, enfin door veel te reizen, maak je veel mee en weet je veel te vertellen.
    Dus als je thuis bent kom maar op met je fotos en je verhalen, ik verheug mij erop.
    Hier alles zo zijn gangetje, etentje hier, bioscoopje daar, tussendoor lekker sporten.
    Je hoort het al geen verveling.