Fraser Island - K'gari - Paradise - Reisverslag uit Frasereiland, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu Fraser Island - K'gari - Paradise - Reisverslag uit Frasereiland, Australië van Emmely Story - WaarBenJij.nu

Fraser Island - K'gari - Paradise

Blijf op de hoogte en volg Emmely

27 Februari 2016 | Australië, Frasereiland

Ik ben weer terug op aarde! Ik ben de afgelopen drie dagen in het paradijs geweest. Fraser island, haar oorspronkelijke naam is K'gari dat staat voor paradijs en zo voelde het ook. Er was geen bereik op het eiland dus even afgesloten van de 'buiten wereld'. Ik weet dat ik ongeveer elke keer vertel hoe prachtig en indrukwekkend het hier is maar elke keer als ik denk dat ik het mooiste gezien heb weet australie me weer te verrassen met iets nog mooiers! En ook deze keer weer. Ik heb wilde dingos gezien, over het strand gereden met 4x4 wagens en een inspirerende gids heeft ons te woord gestaan. Ik heb in het helderste meer op de wereld gezwommen (Lake Mckenzie), een wandeling door het regenwoud gemaakt en in zwembaden gezwommen die bestaan uit rotsen naast zee. Het was dus weer adembenemend en super mooi!

• 28 Februari 2016 - 16:09

Hennie Goetjes:

Hi Globetrotter, wat n verhaal weer, ik geniet zo met je mee.
    Opa en ik hebben 1 week gekampeerd in het regenwoud, ik weet niet of dat op die hoogte was,
    Maar het was een ervaring welke mij altijd is bijgebleven, wat leuk Em om met zoveel jongelui in de weer te zijn.
    Ik denk dat er continue WAUW wordt geroepen, door al het moois wat je meemaakt.
    Nou lieverd dit kunnen ze niet van je afpakken.

Geniet, dikke kus oma

• 29 Februari 2016 - 10:29

Marja:

Hai Emzy,

Zoooo leuk om je avonturen te lezen. Ga hier vooral mee door alsjeblieft.
    Heel veel plezier met elkaar.
    xxxx

Mooie reactie van oma ook.